Met de SmartConnect serie brengt APC de eerste cloud-based UPS-systemen op de markt. De modellen uit deze serie zijn flexibeler en eenvoudiger in gebruik dan ooit tevoren, omdat ze op afstand beheerd en gemonitord kunnen worden via een beveiligde webportal. Zo kun jij via je laptop, tablet of smartphone eenvoudig inloggen om de status van jouw UPS te bekijken.
De intuïtieve interface maakt extern beheer van jouw UPS laagdrempelig en overzichtelijk. De automatische meldingen, firmware-updates en geavanceerde ondersteuning bieden bovendien extra gemoedsrust.
De out-of-box remote UPS monitoring is gratis inbegrepen gedurende de (eventueel verlengbare) garantieperiode.
Veilig op afstand monitorenMet APC SmartConnect houd je op afstand de status van uw UPS in de gaten. Dit doe je via een beveiligde Web Portal op jouw smartphone of computer zodat je altijd up-to-date blijft over de status van de stroomvoorziening naar jouw netwerkapparaten. | Beveiligde toegang tot al jouw accountsDe sleutel ondersteunt verschillende beveiligingsprotocollen, waaronder FIPO2, OpenPGP en One-Time-Password (OTP). Je hoeft alleen maar de sleutel te registeren en kan hierna met een druk op de knop inloggen zonder wachtwoord te hoeven invoeren. | Standaard geschikt voor de CloudDe UPS systemen uit de SmartConnect serie zijn standaard uitgerust met een SmartConnect Ethernetpoort. Jouw UPS is direct verbonden met de Cloud, zonder dat je extra hardware en software hoeft aan te schaffen of te installeren. |
Heb je na het lezen van de informatie op deze pagina nog vragen over APC SmartConnect? Wellicht wil je meer weten over de mogelijkheden of heb je advies nodig bij het kiezen van het juiste model. Neem contact op met onze specialisten 030 669 1222 of stuur een e-mail naar info@routershop.nl. Ook kun je ons bereiken via de online chat. Wij helpen jou graag verder!